Методична скарбничка

Організація навчально-виховного процесу
     Режим дня є законом життя і діяльності всього педагогічно­го та учнівського колективів школи. Психолого-педагогічне значення режиму полягає в тому, що він забезпечує чітку орга­нізацію життя і діяльності педагогів і учнів, виробляє в них від­повідний стереотип, сприяє піднесенню якості всієї навчально-виховної роботи. Дбаючи про виконання режиму, слід пам'ятати, що зайва регламентація діяльності вихованців стримує їх ініціативу й самодіяльність. Діти повинні мати час побути на самоті або в невеликому колі друзів.       Правила внутрішнього розпорядку складають на основі за­гально-педагогічних вимов до організації і проведення навча­льно-виховної роботи, місцевих умов і можливостей.
Режим дня  - запорука здоров'я
        Вимоги:    
-  відповідність режиму віковим особливостям школярів;                            

-  педагогічне забезпечення чергування режимних моментів;                            
- раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне  перебування дітей на свіжому повітрі;      
 - чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльністю.
  Взаємозв'язок з керівниками. Прийом дітей - 10 хвилин     
Обід. Бесіди про поведінку за столом - 30 хвилин 
Прогулянка на свіжому повітрі.  Спортивні ігри.  - 30 хвилин 
Виховне заняття  -  20 хвилин   
Самопідготовка учнів  - 1 година 20 хвилин
Заняття за інтересами  - 15 хвилин   
                                                 Прийом дітей
    Вихователь починає кожен день з перегляду класного журналу, що дозволяє йому познайомитися з навчальними успіхами дітей. В особистій бесіді з вчителями він дізнається про поведінку, успішності, про самопочуття, настрій учнів, про виконання ними різних доручень і обов'язків. На основі отриманої інформації він робить для себе висновки, як побудувати свою роботу в цей день. Іноді йому доводиться вносити деякі зміни в план роботи.

                                  

                                               Організація харчування

 Організація харчування вимагає від вихователя своєчасно направити в їдальню чергових, щоб вони накрили столи. Під час обіду вихователь стежить за: апетитом і самопочуттям дітей; дотриманням санітарно-гігієнічних норм і норм харчування; культурою поведінки за столом; культурою прийому їжі; поставою вихованців. Після обіду кожен вихованець відносить за собою посуд, чергові витирають столи; не рекомендується переходити до активної діяльності 15-20 хвилин, щоб не порушувалося травлення.

Спортивно-оздоровча година      
        І частина. Підготовча
   
Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів  рук і ніг.           

 ІІ частина.  Основна
      
Рухливі ігри, естафети, спортивні розваги для дітей.            
 ІІІ частина.  Заключна                   
     Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи,                           приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків,                          організоване повернення до класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар