Організація навчально-виховного процесу
Режим дня є законом життя і діяльності всього педагогічного та учнівського колективів школи. Психолого-педагогічне значення режиму полягає в тому, що він забезпечує чітку організацію життя і діяльності педагогів і учнів, виробляє в них відповідний стереотип, сприяє піднесенню якості всієї навчально-виховної роботи. Дбаючи про виконання режиму, слід пам'ятати, що зайва регламентація діяльності вихованців стримує їх ініціативу й самодіяльність. Діти повинні мати час побути на самоті або в невеликому колі друзів. Правила внутрішнього розпорядку складають на основі загально-педагогічних вимов до організації і проведення навчально-виховної роботи, місцевих умов і можливостей.
Режим дня - запорука здоров'я
Вимоги:
- відповідність режиму віковим особливостям школярів;
- раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;
- чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльністю.
Взаємозв'язок з керівниками. Прийом дітей - 10 хвилин
Обід. Бесіди про поведінку за столом - 30 хвилин
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні ігри. - 30 хвилин
Виховне заняття - 20 хвилин
Самопідготовка учнів - 1 година 20 хвилин
Заняття за інтересами - 15 хвилин
Прийом дітей
Вихователь починає кожен день з перегляду класного журналу, що дозволяє йому познайомитися з навчальними успіхами дітей. В особистій бесіді з вчителями він дізнається про поведінку, успішності, про самопочуття, настрій учнів, про виконання ними різних доручень і обов'язків. На основі отриманої інформації він робить для себе висновки, як побудувати свою роботу в цей день. Іноді йому доводиться вносити деякі зміни в план роботи.
Організація харчування
Організація харчування вимагає від вихователя своєчасно направити в їдальню чергових, щоб вони накрили столи. Під час обіду вихователь стежить за: апетитом і самопочуттям дітей; дотриманням санітарно-гігієнічних норм і норм харчування; культурою поведінки за столом; культурою прийому їжі; поставою вихованців. Після обіду кожен вихованець відносить за собою посуд, чергові витирають столи; не рекомендується переходити до активної діяльності 15-20 хвилин, щоб не порушувалося травлення.
Спортивно-оздоровча година
І частина. Підготовча
Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг.
Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг.
ІІІ частина. Заключна
Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи, приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків, організоване повернення до класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар